Hieronder
een klein overzichtje van wat ik het afgelopen jaar muzikaal leuk vond! De
eerste drie cd’s vond/vind ik de beste … de rest staat een beetje in een random
volgorde … omdat lijstjes eigenlijk nogal boring zijn en vakjes vernield moet
worden om het hokjes denken tegen te gaan … Jawel!
1. Deafheaven – New Bermuda
2. Faith No More – Sol Invictus
3. Tourist LeMC – En route
4. Kurt Vile & The Voilators – Believe I’ m going
down
5. My dying Bride – Feel the misery
6. Killing Joke – Pylon
7. Maruta – Remain dystopian
8. Ghost – Meliora
9. Tribulation – The children of the night
10. The Darkness – Last of our kind
11. Sunn O))) – Kannon
12. STUFF – STUFF
13. Baroness – Purple
14. Napalm
Death – Apex Predator
15.
Wiegedood – De doden hebben het goed
Ook goed maar
niet van 2015: At the drive-in, Brad Mehldau, David Sylvian,
Captain Cleanoff, Bloodbath, The Robert Cray Band, The Afternoon Gentleman en Journey!
Optredens van het jaar : Opeth (AB), WASP (Alcatraz en De Kreun), Richard Thompson
(AB), SOAD (Vorst) en Judas Priest (Vorst)
Slechts geproducete plaat van het
jaar : Disquiet van
Therapy? Live nog steeds een bom maar man, wat een teringproductie zeg …
ongetwijfeld opgenomen in een natte kartonnen doos met een zilverrug gorilla
aan de mixtafel …
Ontmoeting van het jaar : U know who u r!
Film van het jaar: Deathgasm!
Wensen voor
2016 : ik wens éénieder een kerngezond nieuw jaar toe, klinkt cliché en zo maar
geloof me, als je gezondheid hapert, klopt het leven al wat minder! Veel liefde
toegewenst, maak je dromen waar, zie elkaar graag en denk een beetje positief
mensen, dat komt iedereen ten goede! Geef er een lap op and STAY METAL!!!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten