vrijdag 9 december 2016

Iedereen heeft wel een Slayershirt in de kast (deel 2)



Er was eens een dag in een ver en vreemd verleden waarop ik een t-shirt van Bullet for my Valentine kocht! Ik kende de band niet, wist zelfs niet dat het een band was … maar het t-shirt was retecool … een zwart exemplaar  met in het midden een rode raaf in een bloedend hart en daarboven (eveneens in het rood) “Bullet for my Valentine”  geschreven… terwijl ik het neertik, denk ik : oeps, beetje puberaal en beetje sullig maar toen vond ik het een prachtig doodskleedje … en eerlijk: ik had een oud lief in gedachten dat een kogel verdiende, meer dan één maar das ook allemaal een beetje ...

Later ontdekte ik dat ik reclame maakte voor een band uit Wales die een soort metalcore speelde voor oudere kinderen.  Enfin, dit geheel terzijde en uiteraard niet terzake doend!

Alweer een jaartje geleden alweer een hetse op Facebook “H&M verkoopt metalshirts van fake bands die niet bestaan” EN “H&M en (als ik me niet vergis) ook JBC maken een soort fake Metallica, Ramones, Guns N Roses en Slayershirts” … DAT KAN TOCH NIET !!!!!!!!!! MENSEN DIE DE MUZIEK NIET KENNEN MOGEN ZO GEEN T-SHIRTS DRAGEN!!!!!!!!!!! GEILIGSCHENNIS!!! HEL EN VERDOEMENIS!!!! “Ik koop nooooooooooooooooit shirts van bands die ik niet ken!!!!!” etc. Ad infinitum!

Als deze kledingzaken de t-shirts op de markt brengen, kregen ze ongetwijfeld de machtiging van de bands die dan op hun beurt weer een graantje meepikken …



De weide van Werchter loopt vol met jonge mensen met t-shirts van The Beatles, The Stones  en Pink Floyd om de vege lendenen en haast niemand van hen is in staat één songtitel te reproduceren want … just, ze kennen de muziek niet maar het zijn wel coole t-shirts …

Wat mij betreft, draagt iedereen wat hij/zij dragen wil … zelfs het roze hemd … maaaaar vergeet niet dat ook iedereen kan worden gearresteerd door The Fashion Police en die gasten zijn onmalse relnichten van de zuiverste soort … anaal straffen met cacti, onverdoofd dan nog of uw haar kapotspuiten met 10 bussen haarlak tegelijkertijd … kan wat mij betreft ook!!!

Ik zeg maar wat … luister vooral niet naar mij! En doe uw goesting ;-)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten